KTN STORY2019-03-06T12:16:37+00:00

FOUNDER MICHEL MALJERS

Doen waar je goed in bent, dát gun ik je!

Mijn naam is Michel Maljers. Een succesvolle meervoudige ondernemer die gelooft in de kracht van netwerken om met elkaar tot de mooiste zaken te komen. Nadat ik vele start-ups begeleid heb en merkdenken bijna tot kunst verheven heb doordat ik vele verschillende merkconcepten uitgedacht, ontwikkeld en weer verkocht heb, kwam ik terug bij één van mijn eerste passies: tennis.

Ik tenniste heel aardig kan ik wel zeggen en viel op in Amerika, waar ik toen woonde. Er diende zich een hele mooie mogelijkheid aan om mijn talent te verzilveren in de vorm van een sportopleiding in het team van Agassi. Op dat belangrijke en kansrijke moment waren er toevallig niet de middelen om dat mogelijk te maken. Later waren de middelen er wel maar was het momentum van fysiek op je best zijn, voorbij. En zo ging mijn kans op een toptenniscarrière over. Ik wou dat ik toen een Michel gekend had…
En gun elk talent dat er mogelijkheden zijn als je op je best bent!

ONZE KERNWAARDEN 

HIERAAN HERKEN JE ONS EN DAAR MAG JE ONS ALTIJD OP AANSPREKEN

DUURZAAM

Wij vinden het belangrijk dat wij opkomende talenten gedurende langere tijd kunnen helpen want de weg naar de top kan soms meer tijd kosten dan je denkt met de nodige hobbels, bloed, zweet en tranen. Dat hoort erbij. Net zoals onze kwaliteitskleding die duurzaam wordt gemaakt en geweldig lang mooi blijft. Ook als jouw ster allang aan het shinen is!

ZICHTBAAR

Je kunt nog zo goed zijn, als je niet in beeld bent kom je niet veel verder. Je hebt een podium nodig om te laten zien wat je kan en je hebt ambassadeurs nodig die jouw verhaal verder vertellen. Net zo lang dat ze niet meer om je heen kunnen!

KANSRIJK

Wij verplichten onszelf elke dag met een frisse blik naar kansen te kijken die voorbij komen en nooit te verslappen als het gaat om het spotten van talent, mogelijkheden om in beeld te zijn, de weg naar de top vrij te maken en het verbinden van kansen aan (creatieve) mogelijkheden.

ONZE MISSIE GEEFT WEER WAAR WIJ ELKE DAG VOOR STAAN.

WIJ ZIJN DE SCHAKEL TUSSEN OPKOMEND TALENT EN HUN SPONSORS

WORD LID

ONZE VISIE

In een wereld die groter, individueler en anoniemer wordt is het steeds moeilijker om op te vallen met een gegeven talent. Tegelijkertijd zijn er juist nu meer mogelijkheden dan ooit om zichtbaar te zijn voor wie dat wil. Het is bewezen dat mensen die hun begaafdheid mogen uitoefenen lekkerder in hun vel zitten en daardoor positief in de samenleving staan. Welk talent kwam bij jou niet tot wasdom omdat het niet gezien werd of omdat de middelen er niet waren om het mogelijk te maken? Talenten verdienen aandacht en steun!

Know the Name (KTN) geeft een podium aan unieke mensen en hun ultieme plezier

KTN bundelt de krachten van opkomend talent en betrokken partners die ervan overtuigd zijn dat financiële belemmeringen een topcarrière nooit in de weg mogen staan. Zo maken zij vaak alsnog hun eigen dromen via een ander waar.

KTN is een platform voor het aanscherpen van het talent van nu en promoot de topper van morgen. Wij zorgen ervoor dat talentjes tijdig (h)erkend worden en gunnen ieder z’n walk of fame want elk opkomend talent verdient een goede naam. Jouw naam!

Talenten zijn onbetaalbare gaven en dus goud waard.
Als wij weten wie je bent en wat je kunt, kunnen wij je helpen.
What’s in a name? Fame!

ONZE HISTORIE

KTN HEEFT ER ALWEER 9 JAAR OP ZITTEN; LEES HIER HET HELE VERHAAL

MEER OVER ONZE HIStORY
  • 2008

    Het idee

    Het idee

    januari 6, 2008
    Het idee
    Knowtname als  idée  ontstaan, schetsen, idée verder uitwerken Knowtname ontstaan uit Know the name communicate door t-shirts.
  • 2009

    Het design

    Het design

    januari 6, 2009
    Het design
    Knowtname schetsen en ideeën achter het merk,bezoeken div,fabrieken. Knowtname laat idee tekenen door illustrator met uitgewerkt boek&cd Seed fase van het bedrijf.( testen en ontwikkelen nieuw idee) Registratie van de Knowtname door belastingdienst successie en..Read More
  • 2010

    Samples 1e selectie

    Samples 1e selectie

    januari 6, 2010
    Samples 1e selectie
    Inschrijving Knowtname kvk en eerste samples en monsters. 50 Monsters voor eerste selectie. ( caps,sweaters,hoodedsweaters,shirts) Start van de Seed fase ( financiering &initiële marktverkenning) Eerste Logo’s,opzet van onderneming,bezoek leveranciers.
  • 2011

    250 Monsters 2e selectie

    250 Monsters 2e selectie

    januari 6, 2011
    250 Monsters 2e selectie
    Eerste domeinnaam Knowtname,Knowtnature,Knowtboost,Knowtcause. Knowtname ontwikkelt Nature lijn &  Eerste start website gemaakt door Toscani,ontwikkeling Image. ( alle rechten + broncode voor Knowtname) Eerste Twitter,Facebook & Hyves pagina Eerste daadwerkelijke tshirts & hoodedsweaters & caps.( proefdruk..Read More
  • 2012

    Start-up fase

    Start-up fase

    januari 6, 2012
    Start-up fase
    Knowtname treft voorbereidingen voor nieuwe webshop. Logo’s worden geüpdate. ( Knowtname stapt af van QR Code) Knowtname krijgt een poppetje naast het bestaande logo ter herkenning. Domeinnamen worden met tientallen uitgebreid ter bescherming van het..Read More
  • 2013

    Expansie fase

    Expansie fase

    januari 6, 2013
    Begin van de expansie fase . Aanvraag bij merkecht om Knowtname als beneluxmerk te laten registreren. Nieuwe website gelanceerd door Awink.( alle rechten+broncode voor Knowtname zwart op wit) Knowtname bezig met nieuwe monsters shirts met..Read More
  • 2014

    Opening eerste Brandstore

    Opening eerste Brandstore

    januari 6, 2014
    Opening eerste Brandstore
    1e Winkel in Rotterdam Hoogstraat KTN op RTL4 zondag middag: https://play.minoto-video.com/22319/FhEvcXgrLxjJ.html KTN bij Giel Beelen : https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl//media/334145 Aan de slag met levering restaurants en bedrijven KTN wederom bij Giel Beelen met Maurits en Mimoun :..Read More
  • 2017

    Nieuwe samenwerkingen

    Nieuwe samenwerkingen

    januari 6, 2017
    Nieuwe samenwerkingen
    Kleding industrie steeds verder onderdruk Hoge winkel prijzen, lagere KTN marges, steeds meer merken KTN besluit verder te gaan als sportmerk met minder collecties KTN verhuist naar Coolsingel in Rotterdam KTN veranderd naam van Knowtname..Read More
  • 2018

    KTN wordt een sportmerk

    KTN wordt een sportmerk

    januari 6, 2018
    KTN wordt een sportmerk
    KTN start met nieuwe webshop, KTN als sponsor en community voor opkomend sporttalent KTN start leveringen aan particulieren, online , bedrijven, verenigingen en sportscholen KTN als accelerator van opkomende talenten

KTN IN DE MEDIA

MEER KTN IN DE MEDIA

LEES VERDER

TALENTEN
TALENTEN
Bekijk wie onze talenten zijn en hoe jij er ook een kunt worden
COMMUNITY
COMMUNITY
Bekijk hoe je via de KTN community talenten kunt steunen en hun verhaal op de voet kan volgen
SPONSORS
SPONSORS
Bekijk op welke manier je onze Nederlandse talenten kunt steunen via een KTN sponsorship
KTN SHOP
KTN SHOP
Bekijk het nieuwste assortiment van KTN kleding en hoe je met iedere aankoop jouw favoriete talent kunt steunen

KTN COMMUNITY

WORD LID

WORD LID